Monday, August 20, 2012


අද මම කථා කරා වේස ගෑණියක් එක්ක...
වේස කියන යෙදුම යොදන්නේ ඒ මනුස්සයාගෙ අප්සට් එකකට නෙවෙයි...
ඒක එයාගේ රැකියාවට යොදන නම..
උදාහරණයක් විදිහට අපි නර්ස් කියනවා, ටීචර් කියනවා මේකට වේස කියනවා.....
පවු ඒ වේස අක්කා...
හැබැයි මම ඒ වේස අක්කට ටොක් කරෙ නෑ...
මට ඔන උනා එයත් එක්ක ටිකක් කථා කරන්ට.....
මිනිස්සු ඔක්කොම බලන් හිටියා මම ප්‍රසිද්දියේ වේස අක්කත් එක්ක කථා කරා....
මට තාමත් මගේ කණ පුරා රැව් දෙන වචන ටිකක් කිවා..
''මගේ මිනිහා මැරුණා...මට සල්ලි නෑ මම මිනිස්සු එක්ක නිදා ගන්නවා....
උන්ට ඔන හැම දෙයක්ම මම කරනවා...මගේ මිනිහත් එක්ක නිදා ගන්නකොට ඒ පපුවයි මගේ පපුවයි කථා කරපු දේවල් මට දැණුණ දේවල් කවදාවත් සල්ලි දීල මන් ගාව නිදා ගන්ට එන උන් ගාවින් දැනෙන් නෑ....

මගෙ මිනිහට වඩා උන් හොද හොද සෙල්ලම් දැම්මත් මගෙ මිනිහා මගේ ලග ඉදන් හුස්ම ගන්නකොටත් මම මාර ලොකෙක පාවුනා..මේ ඔක්කොම රග පෑම් මහත්තයො....නැත්තෙ කැමරාවක් විතරයි..." 

ඉතින් වේස අක්ක මමත් උඹ වෙනුවෙන් දෙයක් ලියනවා....

''සයනේ කෙටි චිත්‍ර පටියක නිලියකි උඹ
වේසියකි අශා රහිත.....
බඩගින්නට නිලියකි...
දිරා යන කුණු වෙන ඇග විකුනන....''

No comments:

Post a Comment